вторник, 8 февруари 2011 г.

Уроците са около нас...




© източник: spiralata.net
    снимка: интернет

Един ден запитали Даттарея защо е толкова щастлив и бодър. Ето част от отговора му:

"Земята ме научи на търпение и великодушие.
Океанът ме научи да не се променям, независимо от бурите.
Огънят ме научи да излъчвам ярка вътрешна светлина.
Въздухът ме научи да се движа навсякъде свободно и да не се задържам на едно място.
Водата ме научи колко чистота е нужна за доброто здраве.
Небето ме научи да стоя над всичко, но да обгръщам всички неща.
Луната ме научи, че Егото остава непроменено, макар че външният вид се мени.
Слънцето ме научи, че сияйният образ се отразява във всяка гладка повърхност.
Гълъбът ме научи, че любов означава да изхранваш семейството си.
Пчелата ме научи да събирам блага мъдрост от места, където никой не предполага, че я има.
Майсторът на стрели ме научи да съм целенасочен и винаги да се съсредоточавам върху една точка.
Змията ме научи да съм доволен, че живея в дупка или пещера и да не строя къщи.
Рибата ме научи никога да не налапвам стръвта, защото така ще се погубя.
Бухалът ме научи да седя кротко и да се задоволявам с малко храна."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...